Vyberte stránku

Spravujte váš bytový dům s námi

O správu bytových domů se staráme více než 60 let. Zvládli jsme jejich výstavbu, později jejich rozsáhlou rekonstrukci a pomáhali jsme řešit snad všechny problémy společného bydlení, které si jen umíte představit. Za tu dobu se vyměnila generace lidí, kteří v domech bydlí i generace našich kolegů. To, co nám ale zůstalo, je léty vybroušená zkušenost a přesvědčení, že všechno se dá zvládnout.

Naše zkušenosti jsme nepromarnili. Stále vyvíjíme, a v současné době implementujeme, systém inteligentní správy. Unikátním způsobem tak propojujeme všechno, co funguje již dlouhá léta s moderními technologiemi a novými požadavky současné generace obyvatel. Proto u nás najdete nejen standardní součásti správy bytových domů, jako je technická podpora, účetnictví a obvyklé služby, ale hlavně pohodlí, jednoduchou komunikaci a přehledné informace v reálném čase.

Posuňme spolu správu vašeho bytového domu na vyšší úroveň

1. Získáte Inteligentní systém měření médií a energií
  • Už se nikdy nebudete muset zabývat pravidelnou výměnou měřidel. Je zahrnuta v ceně služby.
  • Měřidla budou data předávat dálkově a v reálném čase.
  • Spotřeby můžete kontrolovat kdykoli a odkudkoli.
  • Budete mít k dispozici i údaje z patních měřičů vybraných dodavatelů.

2. Rozúčtování proběhne dálkově, automaticky, snadno a bezchybně
  • Kvůli odečtům nebudete muset čekat doma v určený den a hodinu a pouštět do bytu cizí lidi.
  • Všechna potřebná data získáte z dálkového měření.
  • Připravíme vás na budoucnost. Dle nových požadavků na rozúčtování budete muset dělat odečty každý měsíc.
  • Rozúčtování proběhne rychleji, levněji a bez chyb.

3. Získáte dostatek kvalitních informací pro řízení spotřeb médií a energií
  • Získáte přehled o svých spotřebách v Kč v reálném čase.
  • S novým systémem můžete snadno srovnávat aktuální trendy vůči spotřebám z předchozích období.
  • Vše uvidíte na PC nebo v mobilní aplikaci ve srozumitelných grafech.
  • Snadno porovnáte spotřeby na patě domu se součtem jednotlivých spotřeb v bytech.
  • Získáte systém ochrany před mimořádnými situacemi, jako je například protékání záchodu, poruchy myčky nebo pračky.
  • To vše v reálném čase online s pečlivým rozdělením dat tak, aby bylo zachováno soukromí všech obyvatel.

4. Budete mít detailní přehled o účetních operacích a stavu hospodaření
  • Obyvatelé bytového domu se mohou kdykoli podívat na průběžný přehled o svých platbách , přeplatcích a závazcích.
  • Členové výboru budou mít aktuální přehled o nákupech, platbách, stavech účtů i dlužnících.
  • Můžete přímo zadávat jednoduché účetní doklady.
  • Kdykoli se můžete podívat na aktuální stav fondu oprav.
  • Validaci plateb můžete provádět jednoduše přes mobilní aplikaci.

5. Aplikace za vás automaticky pohlídá změny v katastrech a rejstřících
  • Všechny změny v katastru nemovitostí týkající se vašeho domu, budete mít automaticky pod kontrolou.
  • Budete vědět o všech změnách v insolvenčním rejstříku.

6. Získáte digitalizovanou aktuální podobu vašeho domu
  • Získáte srozumitelný a přesně zpracovaný 3D projekt vašeho domu.
  • Budete mít přehled o všech stavebně technických prvcích v domě, historii jejich změn, platných záruk a výstupů pro zadávací dokumentaci.
  • Každou závadu k řešení jednoduše zaznamenáte na přesné místo ve virtuálním modelu vašeho domu. Zjednodušíte tak komunikaci s
  • technickou podporou správce a zrychlíte řešení problémů.

7. Budete mít přehled o všech legislativních změnách v oblasti správy bytových domů
  • O každé připravované legislativní změně budete dopředu informováni včetně návrhu implementace.
  • Prostřednictvím aplikace můžete také požádat o právní konzultaci v oblasti práva bydlení.

8. Získáte nástroj pro zjednodušení komunikace, řízení dokumentů a informací pro efektivní správu domu
  • Přes PC a mobilní aplikaci můžete snadno informovat vlastníky o důležitých skutečnostech.
  • Aplikaci můžete využít pro korespondenční hlasování „per rollam“.
  • Všechny dokumenty, jako například revize, smlouvy a zápisy ze schůzí, budete ukládat na jedno místo s jednoduchým přístupem odkudkoli.
  • Informace v aplikaci budou strukturovány po jednotlivých bytech a za celý dům s přístupy dle nastavených oprávnění.
  • Požadavky na správce bytového domu budete zadávat přímo do aplikace a následně snadno sledovat průběh jejich řešení.
  • Před domovní schůzí si snadno vygenerujete prezenční listiny a další potřebné dokumenty.

Jako klient SBD Praha také získáte řadu výhod

Zpříjemníme vám život

Všichni klienti naší správy získají kartu Sphere, díky které mohou nakupovat se slevou 5 – 30 % na nákupy ve stovkách kamenných obchodů a e-shopů po celé České  a Slovenské republice.

Snížíme vám náklady

Můžete využít náš seznam pečlivě vybraných dodavatelů s výhodnými podmínkami pro naše klienty. Ušetříte tak na opravách, dodávkách energií i dalších službách nezbytných pro provoz vašeho domu.

Poskytneme právní servis

Jako klienti můžete využít právní servis našeho oddělení. Za naše klienty sledujeme všechny nové zákony, vyhlášky i povinnosti a pravidelně je informujeme na seminářích, webinářích a prostřednictvím elektronického magazínu Infopanel.

Pojistíme vás s výhodami

Jako naši klienti můžete využít výhodné podmínky pečlivě vyjednané rámcové pojistné smlouvy jak pro dům, tak pro pojištění zodpovědnosti členů statutárních orgánů.

Pomůžeme při haváriích

Klienti pojištění naší rámcovou smlouvou mohou v případě havárie využít okamžitý servis Global assistance a výrazně tak snížit další případné škody.

Usnadníme vám práci

Pomůžeme vám organizovat a řídit shromáždění vlastníků tak, aby všechno proběhlo v souladu s aktuálními právními předpisy.

Napište nám

 

Získejte konkrétní nabídku správy pro váš bytový dům. Rádi s vámi probereme vaše specifické požadavky a ukážeme vám jak funguje správa bytových domů s námi. Nabídka vás k ničemu nezavazuje a osobní konzultací můžete získat mnoho zajímavých informací.

    Co o nás říkají klienti

    Partneři s výhodami pro klienty SBD Praha

    Loading...