Představujeme vám nový systém inteligentní správy SBD Praha

Posledních pár let jsme se vás ptali, jaké služby by vám nejvíce pomohly, jaké informace by ocenili obyvatelé vašeho domu a jak bychom mohli usnadnit práci členům vašich statutárních orgánů. Všechny poznatky a zkušenosti jsme pečlivě roztřídili a spolu se zkušenými vývojáři jsme pro naše klienty připravili unikátní systém inteligentní správy.

Vycházíme z toho, že nikdo už nechce ztrácet čas čekáním na informace o spotřebách energií, sledováním neustálých změn zákonů a vyhlášek nebo opakovaným hledáním nějakých dokumentů. Všechno musí být snadnější, bezpečné a na jednom místě.

Videa s ukázkami funkcí Bytového konta inteligentní správy

souhrn funkcionalit 2020

automatizace evidence

digitální projektová dokumentace (BIM) 

mobilní aplikace

automatizované rozúčtování

Co všechno vám systém inteligentní správy přinese?

1. Získáte Inteligentní systém měření médií a energií
  • Už se nikdy nebudete muset zabývat pravidelnou výměnou měřidel. Je zahrnuta v ceně služby.
  • Měřidla budou data předávat dálkově a v reálném čase.
  • Spotřeby můžete kontrolovat kdykoli a odkudkoli.
  • Budete mít k dispozici i údaje z patních měřičů vybraných dodavatelů.

2. Rozúčtování proběhne dálkově, automaticky, snadno a bezchybně
  • Kvůli odečtům nebudete muset čekat doma v určený den a hodinu a pouštět do bytu cizí lidi. Všechna potřebná data získáte z dálkového měření.
  • Připravíme vás na budoucnost. Dle nových požadavků na rozúčtování budete muset dělat odečty každý měsíc.
  • Rozúčtování proběhne rychleji, levněji a bez chyb.

3. Získáte dostatek kvalitních informací pro řízení spotřeb médií a energií
  • Získáte přehled o svých spotřebách v Kč v reálném čase.
  • S novým systémem můžete snadno srovnávat aktuální trendy vůči spotřebám z předchozích období.
  • Vše uvidíte na PC nebo v mobilní aplikaci ve srozumitelných grafech.
  • Snadno porovnáte spotřeby na patě domu se součtem jednotlivých spotřeb v bytech.
  • Získáte systém ochrany před mimořádnými situacemi, jako je například protékání záchodu, poruchy myčky nebo pračky.
  • To vše v reálném čase online s pečlivým rozdělením dat tak, aby bylo zachováno soukromí všech obyvatel.

4. Budete mít detailní přehled o účetních operacích a stavu hospodaření
  • Obyvatelé bytového domu se mohou kdykoli podívat na průběžný přehled o svých platbách , přeplatcích a závazcích.
  • Členové výboru budou mít aktuální přehled o nákupech, platbách, stavech účtů i dlužnících.
  • Můžete přímo zadávat jednoduché účetní doklady.
  • Kdykoli se můžete podívat na aktuální stav fondu oprav.
  • Validaci plateb můžete provádět jednoduše přes mobilní aplikaci.

5. Aplikace za vás automaticky pohlídá změny v katastrech a rejstřících
  • Všechny změny v katastru nemovitostí týkající se vašeho domu, budete mít automaticky pod kontrolou.
  • Budete vědět o všech změnách v insolvenčním rejstříku.

6. Získáte digitalizovanou aktuální podobu vašeho domu
  • Získáte srozumitelný a přesně zpracovaný 3D projekt vašeho domu.
  • Budete mít přehled o všech stavebně technických prvcích v domě, historii jejich změn, platných záruk a výstupů pro zadávací dokumentaci.
  • Každou závadu k řešení jednoduše zaznamenáte na přesné místo ve virtuálním modelu vašeho domu. Zjednodušíte tak komunikaci s technickou podporou správce a zrychlíte řešení problémů.

7. Budete mít přehled o všech legislativních změnách v oblasti správy bytových domů
  • O každé připravované legislativní změně budete dopředu informováni včetně návrhu implementace.
  • Prostřednictvím aplikace můžete také požádat o právní konzultaci v oblasti práva bydlení.

8. Získáte nástroj pro zjednodušení komunikace, řízení dokumentů a informací pro efektivní správu domu
  • Přes PC a mobilní aplikaci můžete snadno informovat vlastníky o důležitých skutečnostech.
  • Aplikaci můžete využít pro korespondenční hlasování „per rollam“.
  • Všechny dokumenty, jako například revize, smlouvy a zápisy ze schůzí, budete ukládat na jedno místo s jednoduchým přístupem odkudkoli.
  • Informace v aplikaci budou strukturovány po jednotlivých bytech a za celý dům s přístupy dle nastavených oprávnění.
  • Požadavky na správce bytového domu budete zadávat přímo do aplikace a následně snadno sledovat průběh jejich řešení.
  • Před domovní schůzí si snadno vygenerujete prezenční listiny a další potřebné dokumenty.

Systém inteligentní správy sice v tuto chvíli ještě dokončujeme, ale pro ty, kdo ho budou chtít využívat je nejvyšší čas na přípravu. Některá rozhodnutí, jako například výběr vodoměrů, se totiž dělají na několik let dopředu. Nevhodný výběr vás tak může diskvalifikovat třeba z komfortního řešení dálkového odečtu, který bude díky nové evropské vyhlášce o úsporách energií v podstatě nutností.

Napište nám!

    Co o nás říkají klienti

    Partneři s výhodami pro klienty SBD Praha

    Loading...