Co Vás u nás čeká?
- budete pravidelně vystavovat a zúčtovávat odběratelské faktury a párovat platby
- evidence přijatých faktur, zpracování dodavatelských faktur bude součástí Vaší práce
- dále zpracování bankovního výpisu, následné párování pohledávek a závazků
- neméně důležitá bude spolupráce s ostatními kolegy a komunikace s klienty
- další dílčí administrativní práce
Jak si Vás představujeme?
- jste pečlivá/ý a umíte pracovat systematicky
- máte znalost práce na PC (zejména MS Word, MS Excel) a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
- máte proaktivní přístup
- jste týmový hráč/ka, ale umíte pracovat i samostatně
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích