Co Vás u nás čeká?
- komplexní vedení a kontrola účetnictví pro BD i SVJ
- vedení týmu kolegů včetně koordinace a delegace jednotlivých úkonů a procesů
- kontrola dodržování metodiky a supervize nad dílčími úkoly podřízených kolegů
- dohled a vyhotovení jednotlivých daňových přiznání pro finanční úřad (DPH, KH, DPPO)
- spolupráce s auditory
- účty časového rozlišení a dohadné položky
- příprava podkladů pro představenstvo BD a spolupráce při dílčích rozhodnutích BD
- Inventarizace účtů
- podílení se na rozvoji digitalizace účetnictví ve zcela novém systému
Jak jsi Vás představujeme?
- máte znalost účetních postupů a metodiky u subjektů jako je BD nebo SVJ vč. podílového vlastnictví
- máte odpovídající vzdělání a praxi jako hlavní účetní
- orientujete se v účetní legislativě a v obsluze účetních programů (znalost účetních programů MICROS, ABRA výhodou)
- máte dobrou znalost programů MS Word, MS Excel a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
- jste komunikativní a máte organizační schopnosti
- jste samostatná/ý, pečlivá/ý a spolehlivá/ý
- máte zkušenost s vedením týmu
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je peněžní příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odpovídající finanční ohodnocení
- motivační odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích