Co Vás u nás čeká?
- budete zodpovědná/ý za administrativu dokumentů a evidenci sledovaných atributů otevřených obchodních případů
- budete se podílet na kompletaci výstupů (zpráva delegátům, zpráva správce za technický úsek, …)
- nemine Vás komunikace s kolegy při vyřizování dotazů TÚ u jiných oddělení
- neobejdete se ani bez archivace dokumentů spojených s realizacemi
- důležitou součástí Vaší práce bude koordinační činnost v oblasti řízení a zpracování zakázek výměn měřidel, tj. řízení centrálního plánu pro jednání s dodavateli, příprava a kompletace podkladů k obchodnímu jednání s klienty, komunikační podpora a řízení otevřených obchodních případů, řízení realizací a finanční vyhodnocení nákladů
- stanete se součástí týmu, který aktivně spolupracuje na rozvoji datové informační základny pro zavedení do nového informačního systému služeb inteligentní správy SBD Praha
Jak si Vás představujeme?
- máte min. SŠ vzdělání technického charakteru
- znalosti a zkušenosti v oblasti řízení ekonomiky zakázky, orientace v oblasti výměn měřidel bude u nového kolegy velkou výhodou
- máte pokročilou znalost práce na PC (zejména MS Word, MS Excel – prokazatelná praxe) a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
- analytické myšlení a zkušenosti se zpracováním většího množství dat jsou samozřejmostí
- máte výborné komunikační dovednosti s orientací na obsluhu klienta, příjemné a profesionální vystupování
- jste zodpovědná/ý, pečlivá/ý a spolehlivá/ý
- pokud máte systematický přístup k práci a chuť navrhovat opatření pro zefektivnění jednotlivých činnosti, jste ten správný kolega/yně do našeho týmu
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- vůle získávat zkušenosti a zdokonalovat se v odborných znalostech je v naši práci důležité, chuť sdílet informace s ostatními a porozumět v souvislostem je u nás klíčové
- nové kolegy v tom nenecháme, novým světem Vás provedeme a rádi zaškolíme
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se na pravidelných akcích rádi potkáváme