Co Vás u nás čeká?
- budete zodpovědná/ý za zpracování akvizičního plánu v návaznosti na obchodní plán firmy
- budete jednat se členy statutárních orgánů společenství vlastníků jednotek a bytových družstev
- také prezentování služeb a produktů firmy bude součástí Vaše práce
- nevyhnete se ani spolupráci s osobami odpovědnými za hlavní agendy (konzultace detailů) a koordinaci aktivit s marketingem
- neméně důležité bude uzavírání smluv s klienty a podpora navstupování nových klientů do interního systému
- Reporting managementu společnosti
Jak jsi Vás představujeme?
- máte SŠ/VŠ vzdělání
- orientujete se ve správě a provozu bytových domů
- práce na PC je Vaši každodenní činností (zejména MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- z důvodu časté komunikace s klientem, máte výborné komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování
- samostatnost, pečlivost a organizační zdatnost je Vaší součástí
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích