Co Vás u nás čeká?
- budete zodpovědná/ý za kompletní agendu organizací a vedení schůzí nejvyššího orgánu klientů spolu s aktivní účastí
- budete pravidelně KOMUNIKOVAT s klienty – členy statutárních orgánů SVJ a BD, popř. zastupovat zaměstnavatele při výkonu funkce statutárního orgánu
- nevyhnete se ani komunikaci s některými členy společenství (vlastníky)
- také poskytování odborné konzultace spojené s vlastnictvím či nájmem a užíváním jednotek a společných částí nemovitostí bude součástí Vaší práce
- neméně důležitá bude spolupráce s ostatními kolegy a komunikace s klienty; vašim úkolem bude koordinovat komunikaci mezi klienty a našimi kolegy (účetní, technik)
- Reporting managementu společnosti
Jak jsi Vás představujeme?
- máte SŠ/VŠ vzdělání
- praxe v oboru správy nemovitostí výhodou, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- máte pozitivní vztah k MS Word, MS Excel
- z důvodu časté komunikace s klientem, máte výborné komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování
- někdy bude potřeba i časová flexibilita a řidičský průkaz sk. B
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích