Co Vás u nás čeká?
- budete zodpovědná/ý za komplexní vedení účetnictví pro BD i SVJ
- podílení se na vyhotovení jednotlivých daňových přiznání pro finanční úřad (DPH, KH, DPPO)
- spolupráce při tvorbě účetních a statistických výkazů
- podílení se na přípravě podkladů pro vymáhání dlužných částek
- nevyhnete se ani spolupráci s ostatními kolegy a komunikaci s klienty
- výstupy – reporty pro ekonomického ředitele
Jak si Vás představujeme?
- máte odpovídající vzdělání a nejméně 2 roky praxi jako účetní
- orientujete se v účetní legislativě a v základní obsluze účetních programů (znalost účetních programů MICROS, ABRA výhodou)
- máte pozitivní vztah k MS Word, MS Excel a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
- jste komunikativní a máte organizační schopnosti
- jste samostatná/ý, pečlivá/ý a spolehlivá/ý
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je finanční příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích