Co Vás u nás čeká?
- budete zodpovědná/ý za vedení agendy odběratelských faktur a nájemného
- pravidelně vystavovat a zaúčtovávat odběratelské faktury a párovat platby
- budete vytvářet předpisy nájemného a párovat platby
- podílet se na přípravě podkladů pro vymáhání dlužných částek
- nevyhnete se ani spolupráci s ostatními kolegy a komunikaci s klienty
Jak si Vás představujeme?
- máte nejméně 3 roky praxi jako účetní
- orientujete se v účetní legislativě a v základní obsluze účetních programů
- máte pozitivní vztah k MS Word, MS Excel a dokážete se adaptovat při práci s novými systémy
- jste komunikativní a máte organizační schopnosti
- jste samostatná/ý, pečlivá/ý a spolehlivá/ý
Proč věříme, že Vás nabídka zaujme?
- patříme mezi největší pražské správce nemovitosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti správy bytových domů
- stereotyp u nás nehrozí, naše práce je různorodá
- zkušenosti a odborné znalosti jsou v naši práci klíčové, ale rádi zaškolíme nové motivované kolegy
- silná firemní kultura
O své lidi se staráme a benefity jsou jedním z důkazů
- máme flexibilní pracovní dobu a využíváme taky Home Office
- poskytujeme až 5 týdnu dovolené, 2 sick days a benefity (kulturní a jiné aktivity ze sociálního fondu)
- samozřejmostí je příspěvek na stravné
- v závislosti na odpracované době také příspěvek na penzijní a životní pojištění
- možnost čerpání volného pátku v měsíci
- odměny dle dosahovaných výsledků
- najdete nás v blízkosti metra, mimo práci se rádi potkáváme na pravidelných akcích